George Clooney ponownie zaskakuje

W nowej odsłonie kultowej już kampanii "What else?" marki Nespresso.

Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy znacznie więcej – historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku. Kampania digitalowa wystartowała 17 października, w telewizji spoty pojawią się od 5 listopada.

George Clooney od 13 lat jest ambasadorem Nespresso. Wieloletnia współpraca marki z gwiazdą hollywoodzkiego kina opiera się nie tylko na jego udziale w kampaniach reklamowych, ale także na czynnym członkostwie w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso, odpowiedzialnej za innowacyjne rozwiązania w kierunku poprawy jakości życia farmerów, ich rodzin oraz społeczności lokalnych zajmujących się uprawą i pozyskiwaniem kawy.

Nowa kampania "What else?" została podzielona na trzy części - "The Quest", "Really George?" oraz "Our Quest". U boku George’a Clooneya zobaczymy Natalie Dormer, znaną z roli Margaery Tyrell w serialu "Gra o Tron", a także przedstawicieli marki Nespresso, m.in. farmerów, agronomów czy szkoleniowców, czyli współtwórców niepowtarzalnego smaku zamkniętego w każdej kapsułce kawy.

Tegoroczna edycja kampanii Nespresso „What else?” to kompilacja dotychczasowych konceptów reklamowych znanych z poprzednich lat. Połączenie wizerunku zawadiackiego, zabawnego George’a z wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Taki zabieg ma na celu pokazanie, że wszyscy ludzie związani z Nespresso są ważni i tak samo odpowiedzialni za sukces marki. Celem kampanii jest udzielenie odpowiedzi na pytanie "Co kryje się za filiżanką kawy?".

Kampania została zaplanowana w dwóch obszarach – TV oraz Digital. Działania digitalowe ruszyły 17 października i obejmują trzy spoty reklamowe, prezentowane za pośrednictwem mediów: VOD, YouTube, Facebook oraz Instagram w 30’, 15’ i 6’ sekundowych filmikach oraz w formacie displey’owym. Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada i prowadzona będzie na antenie stacji telewizyjnych TVN i Polsat, a także na ich kanałach tematycznych.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }