Influencerzy wspierają program "Serce Rośnie"

Przez najbliższe tygodnie na swoich kanałach opowiedzą o akcji YouTuberzy: LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3JXIOM z ekipą Fantasy i Billie Sparrow.

Do akcji „Serce Rośnie” firmy Wawel włączają się znani Influencerzy. Każdy z nich spotkał się już się z ambasadorami lub podopiecznymi organizacji biorących udział w akcji Wawelu. W swoich materiałach pokazują prawdziwe historie, do których przyczyniła się akcja „Serce Rośnie”.

W ramach współpracy, która potrwa do listopada, wybrani Influencerzy będą promować akcję, pokazując, że pomaganie wcale nie musi być trudne, a możliwość niesienia pomocy ma codziennie każdy z nas. Wystarczy kupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i wprowadzić kody z opakowań lub paragony w przypadku zakupów produktów na wagę, na stronie programu.

Nowa kampania realizowana przez markę Wawel ma na celu inspirowanie ludzi do czynienia drobnych gestów dobroci, poprzez wprowadzanie ich w dobry nastrój zgodnie z hasłem "Czujesz się dobrze, czynisz dobrze".

To już II edycja akcji społeczno-konsumenckiej "Serce Rośnie", w ramach której każdy, kto kupi produkty marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej "Mimo wszystko", Fundacji "Wawel z Rodziną", "Akademii Przyszłości", Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?". Łącznie na pomoc potrzebującym marka przeznaczy kwotę do 2,5 miliona złotych, a moc pomagania ma cała oferta Wawelu dostępna na rynku, w tym również słodycze na wagę. Akcja "Serce Rośnie" trwa do końca roku.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }