Makro poszerza ofertę Makro Chef

W asortymencie marki znalazły się trzy nowe pozycje: maślaki w kostce, rydze całe oraz mieszanka grzybów leśnych w kostce.

Nowości w linii Makro Chef oferowane są w opakowaniach 900 g oraz są głęboko mrożone, a po obróbce termicznej – gotowe do spożycia.

Produkty te, jako pierwsze zostały wprowadzone z sygnaturą programu Polskich Skarbów Kulinarnych. Ma on na celu zwiększanie świadomość Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju oraz sprawić, by bardziej docenili oni kuchnię polską i dostrzegli, że rodzime dania również mogą być prestiżowe i pełne zaskakujących doznań smakowych.

Projekt obejmuje m.in. materiały edukacyjne i warsztaty kulinarne, podczas których szefowie kuchni, kucharze i restauratorzy poszerzają swoją wiedzę, odkrywają historyczne receptury i uczą się je interpretować, by móc wprowadzić je do restauracyjnych kart i zaprezentować gościom.

Linia Makro Chef obejmuje produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone. Wszystkie produkty powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.