"Włącz przemianę"

Colon C z nową kampanią od Communication Unlimited.

Zadaniem agencji było stworzenie nowego konceptu komunikacyjnego dla Colon C. Właściciel marki, Orkla Care po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z CU i jej specjalistami od wizerunku marki. 

Colon C reguluje pracę jelit ijest rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dietetyki w dietoterapii zaparć.

- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w klarowny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Dlatego zaproponowany przez nas key visual obrazuje sposób używania produktu - szklankę z wodą, łyżeczkę i proszek oraz end benefit - zdjęcie płaskiego brzucha. Dodatkowo, zamiast osoby cierpiącej na zaparcia podmiotem zostały…jelita, które potrzebują pomocy. Ten zabieg zdecydowanie złagodzil komunikat. Charakteru przekazowi nadaliśmy poprzez przycisk „play” i hasło – Włącz przemianę – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny CU.

Agencja opracowała dwa rodzaje reklam prasowych. Oprócz standardowego key visuala CU zaproponowała również jego wersję do samplingu. W efekcie w gazetach pojawią się również reklamy zawierające saszetki z produktem.

Kampania rozpoczęła się 26 września i przewidziana jest w takich mediach, jak Prasa i internet. Zakupem powierzchni reklamowej zajmuje się agencja Universal McCann.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.