Papa Diego i Van Dog w Koneserze
Portfolio obiektu wzbogaca się o dwa koncepty restauracyjne Foodio Concepts, spółki Helios, należącej do Grupy Agora.
Koneser, wspólna inwestycja Grupy Liebrecht & wooD oraz spółki BBI Development na warszawskiej Pradze, to wielofunkcyjne centrum lifestylowe.
Restauracje, kawiarnie, bary i kluby są jednym z jego wyróżników. W projekcie działają Zoni, bistro WuWu, Pijalnia Czekolady E. Wedel, Bar ¾, Ferment Praski i Frankie’s.
Ponadto wkrótce zostaną otwarte Orzo, 24-godzinny koncept restauracyjno-klubowy Grupy Warszawa, Bombaj Masala, Azia Restaurants i inne. W sumie ponad 20 restauracji, kawiarni i barów.
Do najemców części gastronomicznej Konesera dołącza teraz Foodio Concepts z dwoma nowymi markami – Papa Diego i Van Dog – zajmując 166 mkw. powierzchni w Pasażu Konesera.
Papa Diego to smakowita esencja Meksyku, w ofercie marki znajdują się dania fast casual kuchni meksykańskiej, m.in. burrito, tacos i burrito bowle. Natomiast Van Dog proponuje hot-dogi gourmet z kiełbaskami robionymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, van-bułką i dodatkami z całego świata oraz frytki serwowane na wiele sposobów. Papa Diego i Van Dog w Koneserze zostaną otwarte wiosną 2019 roku.
Koneser jest przestrzenią integrującą, która będzie się zmieniać i odpowiadać na potrzeby użytkowników i ich inicjatyw. Sercem inwestycji jest ogólnodostępny, otwarty dla wszystkich plac Konesera, uroczyście oddany miastu i jego mieszkańcom w ostatni weekend września tego roku.

Joanna Hamdan
14707 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.