Lay's Summer Studio

I ponad 240 tys. rozdanych sampli.

W ramach kampanii "Lato smakuje lepiej z Lay’s" agencja Brave zorganizowała road show "Lay’s Summer Studio".

W trakcie aż 43 wakacyjnych dni (lipiec i sierpień) mobilna strefa pojawiła się w 16 miastach w całej Polsce.

Lay’s Summer Studio odwiedziło m.in.: plażowiczów w Gdańsku, Władysławowie, Kołobrzegu i Jastarni, żeglarzy w Giżycku i Mikołajkach, imprezowiczów w Płocku, Warszawie i Krakowie oraz turystów w Zakopanem. W czasie akcji w ręce konsumentów trafiło ponad 240 tys. paczek Lay’s.

Głównym elementem strefy był żółty Volkswagen "Ogórek", w którym każdy odwiedzający mógł spróbować swoich sił jako DJ i nagrać własny sampel muzyczny. Debiutantom pomagał profesjonalny DJ, a w Giżycku i Warszawie strefę odwiedził gość specjalny – DJ i beatboxer Dharni.

"Lay’s Summer Studio" była pierwszą akcją zorganizowaną przez Brave dla Pepsico, a zlecenie zdobyła dzięki wygranemu konkursowi ofert.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }