Noc pełna strachów z Chupa Chups 3D

Z okazji zbliżającego się Halloween, Perfetti Van Melle przygotowała promocję lizaków w kształcie czach.

Wraz z początkiem jesieni ruszyła kampania promocyjna lizaków w kształcie czaszki. Jej głównym punktem jest reklama w mediach wzorowana na słynnej adaptacji filmowej powieści Stephena Kinga, pt. „To”.

Dodatkowo w portalach społecznościowych odbył się konkurs dla fanów marki. Uczestnicy mieli za zadanie pokazać halloweenowy klimat z lizakiem Chupa Chups Czacha, oczywiście zamieszczając na zdjęciach i w filmikach produkt na zdjęciu. Do wygrania były konsole Playstation 4 Pro oraz wyjazd do niemieckiego parku rozrywki Heide-Park na weekend strachu i warsztaty halloweenowego make-upu prowadzone przez influencerkę Agnieszkę Grzelak.

Akcja promocyjna czach kończy polską kampanię Chupa Chups 3D.

Czachy są drugim dostępnym wariantem trójwymiarowych lizaków Chupa Chups. Charakteryzują się one niezwykłym kształtem oraz unikalną strukturą składającą się z dwóch elementów – musującej góry i klasycznej dolnej części. Oprócz promowanej obecnie czachy o smaku truskawkowo-limonkowym, na rynku dostępna jest również inna wersja lizaka 3D – Tropical Drink o smaku tropikalnym.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.