"5 porcji warzyw, owoców lub soku"

Startuje już VIII edycja tej kampanii edukacyjno-informacyjnej.

W ramach kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” zrealizowane zostaną działania wspierające konsumentów w zmianie postaw żywieniowych.

Organizatorem programu jest Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS). Za strategię i jej realizację odpowiada agencja PR Hub oraz Rebel Media. Działania obejmą media relations oraz influencer marketing, a także kampanię radiową oraz inicjatywy skierowane do specjalistów i studentów.

Działania komunikacyjne i edukacyjne realizowane będą przez kanały dostosowane do miejsc, w których dziś znajdują się odbiorcy kampanii – w internecie z dużym zaangażowaniem influencerów, w radiu oraz w prasie.
 
Agencja PR Hub do komunikacji zaprosi merytorycznych liderów opinii, specjalistów i ekspertów ds. żywienia – dietetyków, lekarzy oraz naukowców, z niezależnych instytucji m.in.: Instytutu Żywności i Żywienia, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Collegium Medicum UJ.
 
W ramach nowej edycji prowadzone będą również działania skierowane do specjalistów zaangażowanych w kształtowanie świadomości żywieniowej i postaw konsumentów – lekarzy i dietetyków, a także do studentów.

Kampania potrwa do końca września 2019 roku i finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz Sponsorów – członków KUPS.

Joanna Hamdan 13233 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.