2 for U Stories - nowa aktywacja w aplikacji McDonald’s

Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową.

Aby skorzystać z promocji wystarczy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić najbliższą restaurację.

Każdego dnia w menu dostępny jest zupełnie nowy duet lub pojedynczy burger w wyjątkowej cenie, a każdy z nich można dostać tylko przez jeden dzień.

Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, która nawiązuje do formatu Instagram Stories. Na działania ATL składają się: się spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 filmów nawiązujących do każdego dnia oferty. Bohaterami filmów jest grupa 6 młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów 2 for U. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski czy Marcin Dubiel. Wszystkie składające się kampanię filmy zostały nakręcone telefonem, aby zachować oryginalny i naturalny sznyt Instagram Stories. Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VOD czy Spotify.

Promocji 2 for U towarzyszy również premiera nowego burgera. Fresh Tasty to zupełnie nowa propozycja dla fanów klasycznych burgerów McDonald’s. Połączenie mięsa wołowego z sałatą lodową, pomidorem i sosem z pewnością.

Promocja potrwa do 18 listopada.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }