Nowa marka przekąsek w Kauflandzie

Sieć Kaufland wprowadza nową markę K-to go! Produkty dostępne są w sprzedaży od 18 października.

Z najnowszego raportu firmy Nielsen (Nielsen Quest for Convenience, sierpień 2018 ) wynika, że konsumenci coraz częściej szukają produktów ułatwiających im życie. Stwierdza tak ponad jedna czwarta konsumentów z całego świata. Ponadto 26 proc. ankietowanych decyduje się na wygodne w użyciu rozwiązania.

Zmieniający się popyt na wygodę powoduje, że na rynku coraz bardziej popularne stają się gotowe do spożycia posiłki typu take-away. Okazuje się, że 80 proc. Polaków nie je obiadów w domu, natomiast ponad połowa przyznaje, że gotowe przekąski nierzadko zastępują im lunch.

W odpowiedzi na te trendy Kaufland stworzył markę K-to go. W jej skład wchodzą napoje, w tym cztery rodzaje gotowych do spożycia kaw przygotowanych w 100 proc. na bazie ziaren Arabica, shake o smaku bananowym, czekoladowym oraz waniliowym, a także gotowe kanapki oraz muesli śniadaniowe. W zależności od preferencji polskich konsumentów oferta będzie rozszerzana.

- Zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie naszych klientów produktami, które nadają się do szybkiego spożycia. Z myślą o nich postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę o produkty marki własnej K-to Go, które są idealną propozycją na szybką i różnorodną przekąskę w ciągu dnia. Produkty te będą idealnym uzupełnieniem codziennego menu dla wszystkich, którzy nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie porannych posiłków – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.

Jak się dowiedzieliśmy, przy tworzeniu produktów K-to go Kaufland współpracuje tylko z wybranymi dostawcami, którzy muszą spełniać ściśle określone kryteria. Produkty marek własnych Kaufland są badane przez niezależne instytuty oraz podlegają wzmożonym wewnętrznym kontrolom.

Produkty K-to go są gotowe do spożycia bezpośrednio po zakupie i nie wymagają obróbki termicznej. Dołączone są do nich także niezbędne sztućce zapewniające wygodę. Artykuły marki K-to go będą dostępne we wszystkich 208 marketach sieci Kaufland od 18 października.

 

 

Katarzyna Pierzchała 2309 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }