ZPC Brześć stawia na eksport

To jeden z kluczowych elementów strategii rozwoju firmy.

W związku z tym producent słodyczy i przekąsek, takich jak słomka czy groszek ptysiowy, po raz kolejny zaprezentuje swoje wyroby na międzynarodowych targach branżowych yummex Middle East w Dubaju.

Podczas wydarzenia, które odbędzie się w dniach 30 października - 1 listopada firma z Brześcia Kujawskiego będzie promować swoją markę eksportową Crispico, zaprezentowaną po raz pierwszy właśnie podczas targów yummex dwa lata temu.

Podczas tegorocznej wizyty na dubajskich targach rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy. Producent zaprezentuje również nowe opakowania swoich wyrobów o gramaturze 50 g - Crispico Little Snacks – Snacks 2GO.

- Chcemy dotrzeć do jak największej liczby zagranicznych odbiorców. W związku z tym obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Liczymy, że wizyta na targach yummex pozwoli nam na zbudowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami – komentuje Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.
 
Produkty Brześcia obecnie dystrybuowane są na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, Polomarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.
 
Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }