Atrium Promenada przeszło stylową transformację

W jej wyniku w warszawskim centrum handlowym pojawiły się 44 nowe salony i 13 200 mkw. nowej powierzchni z bogatą ofertą modową i nowa strefa food court.

Prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddana została zupełnie nowa strefa food court – Republika Smaku, a także Aleja Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi.

Obiekt po modernizacji zyskał 13 200 mkw. nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi łącznie 51 200 mkw.

Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. W wyniku przeprowadzonej transformacji pasaż główny zmienił się w przestrzeń - Aleję Fontann.

Dzięki rozbudowie i remodelingu pasażu głównego Atrium Promenada zyskała aż 44 nowe salony w najnowszych konceptach sprzedażowych, w tym polskie premiery międzynarodowych marek. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty salon marki Thun. Pojawiły się także salony Imperial, Elisabetta Francchi, a także Pinko. W Alei Fontann w nowej lokalizacji został otwarty flagowy salon marki Zara, pojawiła się także nieobecna dotąd w centrum marka Massimo Dutti. Wśród nowych najemców jest także pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept.

Po modernizacji została otwarta również nowa strefa restauracyjna - Republika Smaku. W nowej przestrzeni, mogącej ugościć jednocześnie około 500 osób, znajduje się 10 popularnych konceptów restauracyjnych, z uzupełniającym się menu z różnych stron świata. Wśród najemców są popularne marki gastronomiczne i koncepty sieciowe: McDonald’s, Burger King, Pizza Hut, Thai Wok, Berlin Döner Kebap, Salad Story, Bon Apetito, Klooski Bistro Bar oraz North Fish, a także kawiarnia Starbucks.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }