Body2Body

To kampania edukacyjna skierowana do rodziców, której celem jest podkreślenie roli mamy w budowaniu odporności dziecka, upowszechnienie wiedzy na temat korzyści płynących z karmienia piersią i właściwości mleka kobiecego.

W centrum zainteresowania znalazły się oligosacharydy mleka kobiecego, czyli HMO (Human Milk Oligosaccharides), będące kluczowym składnikiem wzmacniającym odporność niemowląt karmionych piersią. Kampanię Body2Body wspiera NAN 2.

Body2Body to nie tylko edukacja. Nacisk kładziony jest na to, jak wielką wagę ma bliskość mamy i dziecka. Na stronie www.body2body.pl znajduje się quiz edukacyjny, w którym można zdobyć jedno z dziecięcych body z limitowanej serii.

W tym celu należy odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących właściwości mleka kobiecego, wybrać wzór i rozmiar body. Do wyboru jest pięć wzorów body, dostępne w trzech kolorach i trzech rozmiarach – 68, 74 i 80. Body można zamawiać do 12. listopada.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }