Sertop rozwija sektor HoReCa

Tyski producent serków topionych zamierza poszerzyć współpracę z gastronomią w zakresie regionalnych produktów.

- Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na sprzedaży detalicznej, jednak w odpowiedzi na potrzeby rynku, chcemy zintensyfikować nasze działania także na rynku HoReCa – mówi Aneta Będkowska (na zdjęciu), marketing manager w Sertop.

Jej zdaniem panujący w naszym kraju prozdrowotny trend sprawił, że klienci restauracji coraz częściej poszukują naturalnych, lokalnych produktów, takich jak smażone sery, wpisanych w śląską kuchnię od wielu pokoleń, które, ze względu na zróżnicowaną formę pakowania (kubeczki/bloki) idealnie wkomponowują się zarówno w tradycyjne śniadanie, jak i takie w wersji szwedzkiego stołu, gdzie klient sam decyduje o wielkości nakładanej porcji.

- Sery smażone są doskonałym uzupełnieniem restauracyjnej deski serów - dodaje.

 

 

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }