Otmuchów zachęca do realizowania swoich pasji

Należąca do producenta słodyczy, słonych przekąsek oraz płatków śniadaniowych marka FreeYu rozpoczyna kampanię pod hasłem "Głodni Wolności".

Celem kampanii jest pokazanie, że warto być odważnym i realizować swoje marzenia oraz żyć w zgodzie ze sobą.

"Głodni Wolności" to manifest skierowany do wszystkich, którzy cenią sobie swój własny, niepowtarzalny styl i mają odwagę realizować swoje nawet najbardziej nietypowe pasje. Idea kampanii jest skupiona wokół wiary we własne możliwości, realizacji marzeń i osiągania postawionych sobie celów.

Kampania wystartowała w połowie października i obejmuje działania w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Za jej realizację oraz komunikację odpowiada kolektyw kreatywny Coollective. 

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }