Farmona klientem CreativeHarder Group

Producent kosmetyków 15 października rozpoczął współpracę z agencją.

CreativeHarder Group będzie odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych.

Do jej zadań będzie należała kompleksowa obsługa profilów marki na platformach Facebook i Instagram. Za działania odpowiada zespół specjalistów kierowany przez Żanetę Buk, senior project managera oraz Izabelę Juchniewicz, client service directora.

Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona działa na rynku od 1997 r., a obecna oferta marki obejmuje ponad 450 kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów.

W portfolio firmy znajdują się takie brandy jak: Herbal Care, Radical, Amberray, Dermiss, Radical Age Architect, Jantar, Magic Spa, Nivelazione, Pantenol, Sun Balance, Sweet Secret, Tutti Fruti, Saponics, Seboravit. W ostatnich latach firma poszerzyła rynki zbytu o kosmetyki profesjonalne przeznaczone do gabinetów kosmetycznych, oferując komplementarny program zabiegów dla każdego typu skóry, oparty na autorskich masażach.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }