A ty od której ścianki zaczynasz?

Rusza nowa kampania pianek Ptasie Mleczko od E.Wedel.

Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy.

W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski pojawi się w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie – miastach szczególnie popularnych wśród osób z zagranicy.  W ich najbardziej charakterystycznych miejscach, przeprowadzi sondę uliczną w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania. Tym, którzy nie znają go wcale, zademonstruje jak Polacy obgryzają Ptasie Mleczko, a następnie zachęci bohaterów sondy do odtworzenia rytuału.

W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są obcokrajowcy - Amerykanin, Dunka, i Japonka pokazujący rytuał obgryzania pianek Ptasie Mleczko.

Za ich kreację odpowiada agencja Geometry Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy OMD. Organizacją akcji, obsługą PR oraz koordynacją działań z influencerem zajmuje się agencja Walk PR.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }