Posnania świętuje drugie urodziny

Posnania - jedno z największych centrów handlowych w Wielkopolsce - obchodzi swoje drugie urodziny.

W ciągu dwóch lat od wielkiego otwarcia Posnania wypracowała pozycję lidera branży retail w regionie.

Świadczy o tym między innymi procent wynajętej powierzchni. Od otwarcia wskaźnik ten wynosi aż 99 proc. GLA. Wśród blisko 300 najemców sporą część stanowią marki, które wybrały Posnanię na miejsce swojego debiutu. Są to m.in.: Notino, e-obuwie czy Miniso.

– Posnania jest przykładem centrum omnichannel, integrującego różne kanały sprzedaży, dzięki wyjątkowym markom i usługom dodatkowym – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. - Naszym wyróżnikiem jest także rozbudowana oferta rozrywkowo-gastronomiczna, która przyciąga klientów z Poznania i regionu – uważa.

Dodaje, że przewagi konkurencyjne potwierdzają przeprowadzone badania konsumenckie, według których Posnania oferuje najlepszy wybór w kluczowych segmentach mody, health&beauty, multimediów, wyposażeniu wnętrz oraz food&leisure.

– Posnania to miejsce inne niż wszystkie. Drugie urodziny chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Z tej okazji dla odwiedzających przygotowaliśmy wiele atrakcji – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. - Zależy nam na tym, aby w tym szczególnym dla nas dniu, wszyscy bawili się w towarzystwie swoich najbliższych i przyjaciół – podkreśla Juszkis.

Wielkie świętowanie rozpocznie się w piątek 19 października. W Atrium ustawiona zostanie multimedialna konstrukcja w kształcie „dwójki”. Będzie ona symbolizować drugie urodziny Posnanii. W przestrzeni obiektu pojawią się także specjalne urządzenia, tzw. „freeze me”, dzięki którym będzie można zrobić sobie pamiątkowe gify z efektem 3D. Kulminacyjnym momentem świętowania będzie tort urodzinowy oraz koncert.

– To niejedyne niespodzianki, jakie czekają na naszych klientów. Z okazji swoich urodzin zaprosiliśmy także gościa specjalnego, którego personalia odkryjemy dopiero w trakcie wielkiego finału – mówi Agnieszka Juszkis. – W sobotę 20 października poznamy także laureatów konkursu #better2gether – dodaje.

W trakcie urodzinowego weekendu będzie można także wziąć udział w konkursach z nagrodami ufundowanymi przez najemców Posnanii. Co więcej, od 19 do 31 października Posnania będzie premiować klientów. Przygotowano dwa tysiące urodzinowych kalendarzy ściennych Posnanii. Za zakupy o wartości 100 zł będzie można odebrać jeden z rodzinnych organizerów, które zostały specjalnie zaprojektowane z okazji drugich urodzin Posnanii.

Posnania to miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Byliśmy na jej otwarciu dwa lata temu. Relacja jest tutaj.

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.