Shopper Day - konferencja dla branży e-commerce

Ostatnie wolne miejsca!

SHOPPER DAY

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA !!!

NA NAJGORĘTSZĄ TEJ JESIENI

KONFERENCJĘ

DLA BRANŻY E-COMMERCE, MARKETINGOWEJ i LOJALNOŚCIOWEJ

 

JEŚLI CHCESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ

- Co zrobić, aby klient kupił produkt?

- Jak przewidzieć jego decyzje?

- Jak kreować nawyki zakupowe?

- Jak detaliści i marki mogą odnieść sukces dzięki analizie danych?

- Jak korzystać z informacji gromadzonych w programach lojalnościowych?

- Jak budować lojalność i zaangażowanie w świecie multichannel?

Jeśli TAK, to Shopper Day jest właśnie dla Ciebie!

Media & Marketing Polska" oraz miesięcznik branży FMCG „Handel" ZAPRASZAJĄ NA

unikalną na polskim rynku konferencję, podczas której eksperci

m.in. z Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google

przedstawią kluczowe wyzwania shopper marketingu, e-commerce i narzędzia budowania lojalności.

Zaprezentowane zostaną najnowsze technologie wspierające marketerów w budowaniu strategii i komunikacji z klientem.

KUP BILET

GOŚĆ SPECJALNY

Keynote speakerem będzie charyzmatyczny Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w Dunnhumby, firmie zajmującej się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach. Tanguy Pincemin, wcześniej w Google, wspierał największych francuskich detalistów, pomagając im wdrażać nowe rozwiązania technologiczne. Na koncie ma także spektakularne projekty dla europejskich liderów z obszaru e-commerce.

REKOMENDACJA

Zmieniający się krajobraz handlu i zwyczaje kupujących to ogromne wyzwanie dla marketerów ich agencji, a także samych detalistów. Dlatego w ostatnich latach, to właśnie retail, w wydaniu online i offline stał się najgorętszym tematem w branży marketingowej. Podczas Shopper Day przyjrzymy się najlepszym praktykom w shopper marketingu, e-commerce i budowaniu lojalności. Ważnym tematem będą także narzędzia technologiczne wspomagające marketerów zarówno w świecie online jak i offline – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

CZEKAMY NA CIEBIE – KUP BILET – OSTATNIE WOLNE MIEJSCA

MASZ PYTANIA – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }