Starbucks umacnia pozycję w Polsce

17 października sieć otworzy 68. kawiarnię.

Nowa kawiarnia Starbucks mieścić się będzie w Atrium Promenada w Warszawie i jest drugim lokalem sieci w tym centrum handlowym.

Restauracja znajdzie się na 1 piętrze w rozbudowanej i odświeżonej strefie gastronomicznej centrum handlowego przy ul. Ostrobramskiej 75 C.

- Bardzo cieszymy się z tego, że możemy poszerzyć naszą ofertę dla gości i oprócz dotychczasowej lokalizacji na parterze otworzyć drugą kawiarnię Starbucks w Centrum Handlowym Atrium Promenada. Podróż zmysłów, w którą wybiorą się klienci nowej części Promenady jest również istotnym elementem unikalnego kawowego doświadczenia oferowanego w naszych restauracjach – mówi Mateusz Sielecki, dyrektor regionalny Starbucks na Polskę i Bałkany.

Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni 130 mkw. to łącznie 60 miejsc siedzących, w tym 20 dostępnych na patio zlokalizowanym w części wspólnej Atrium Promenada. W centralnej części kawiarni został wbudowany bar umożliwiający gościom obserwowanie Coffee Masterów przygotowujących napoje. We wnętrzu zastosowano stonowaną kolorystykę i nastrojowe oświetlenie. Na ścianach kawiarni znajdą się prace artystów nawiązujące do uprawy kawy. Dodatkowym elementem wystroju jest specjalna, malowana ręcznie rzeźba wycięta z metalu. Nawiązuje ona do uprawy kawy 100% Arabica na plantacjach położonych wysoko w górach.

W menu kawiarni znajdą się kawy przygotowywane ze 100% ziaren Arabica, które wyszkoleni Coffee Masterzy dopasują do upodobań każdego. W restauracji dostępne będą wszystkie napoje Starbucks, wraz z jesiennymi napojami promocyjnymi takimi jak Pumpkin Spice Latte. Dla odwiedzających kawiarnię przygotowano również ofertę ciast, przekąsek, codziennie przygotowywanych kanapek, jogurtów, sałatek oraz zestawów lunchowych. Oprócz tego w kawiarni będzie można nabyć także paczkowane kawy ziarniste, kubki ze stałej oferty, sezonowe kolekcje kubków termicznych oraz rozmaite akcesoria związane z marką, takie jak zaparzacze i porcelana.

Napoje będzie można także zakupić w wersji na wynos. Do dyspozycji gości, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, funkcjonować będzie koncept "Bring your own Tumbler", czyli po prostu – przyjdź z własnym kubkiem. W ten sposób, zamawiając kawę, goście mogą chronić środowisko ograniczając zużycie papierowych kubeczków, uzyskać zniżkę na wybrany napój w wysokości 1 zł i wypić go ze swojego kubka.

Ponadto wszyscy chętni będą mogli nadal odwiedzać dotychczas istniejącą kawiarnię, znajdującą się na poziomie 0 Centrum Handlowego Atrium Promenada.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }