Kosmiczne magnesy z Danonkiem

Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.

W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.

Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. Tradycyjnie na małych konsumentów czeka aż 15 kolorowych magnesów z Danonkiem, tym razem w roli kosmonauty.
 
Chcąc jeszcze bardziej zainteresować rodziców i dzieci marka po raz pierwszy wykorzystała do promocji nowe technologie - aplikację Shazam i wirtualną rzeczywistość. By przemierzyć galaktykę z Danonkiem wystarczy w aplikacji Shazam zeskanować specjalny kod VR umieszczony na opakowaniach  wielopaków, serków i jogurtów pitnych, ale też na nowych formatach - pojedynczym serku i koktajlu mlecznym.
 
Działania promocyjne opatrzone są hasłem "Odkrywaj kosmos z Danonkiem". Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania TV zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.
 
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz VML. Zakupem mediów zajął się Mediacom, za działania digital odpowiada agencja K2, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.
 
Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }