Bądź sobą po swojemu

Pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki.

Kampania "Bądź sobą po swojemu" to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem.

Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.

W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage. Niewątpliwą gwiazdą jest wciąż seria Keratin Protect.

Ponadto w ramach całościowej strategii 15 października ruszyła kampania telewizyjna (m.in. TVN, Polsat, TTV, TLC i inne stacje) oraz kampania digitalowa. Poza tym Remington jest sponsorem programu Top Model nadawanego w poniedziałki na antenie TVN.

Za działania PR marki odpowiada agencja magnifiCo marketing&PR Consultants. 

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }