Wybrano najlepsze centra handlowe

Polska Rada Centrów Handlowych w ramach 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku. Według jury konkursowego najlepszą siecią handlową została polska marka Kazar.

Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards, która odbyła się 11 października br. w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, w gronie niemal 400 przedstawicieli branży handlowej ogłoszone zostały najlepsze projekty centrów, sieci handlowych i prowadzonych przez nie kampanii.

Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało wrocławskiej galerii Wroclavia, natomiast warszawska Arkadia okazała się bezkonkurencyjna pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. W kategorii sieci handlowych wyłoniono dwóch zwycięzców: markę odzieżową Kazar, jako najlepszą sieć handlową oraz e-obuwie jako nową sieć handlową, która pojawiła się w ostatnim czasie w centrach handlowych.

- Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny. Tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem lub siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i budowanie relacji z lokalną społecznością, stanowią o finalnym sukcesie – powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych. - Jako organizacja branżowa chcemy wyróżniać i nagradzać te najbardziej efektywne i najciekawsze działania, które mogą być inspiracją dla pozostałych uczestników rynku i cieszą się dobrą opinią klientów – tłumaczy.

Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych. - Szczególnie cieszy mnie fakt, że przez niezależną grupę jury w tym roku docenione zostały polskie marki, których wiele jest w galeriach handlowych – dodaje Knap.

W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Bonarka City Center w Krakowie za doskonale przeprowadzoną kampanię public relations oraz Galerię Tomaszów za kampanię wizerunkową. Wydarzeniem roku wybrano natomiast akcję w łódzkiej Manufakturze „Digital origami i rozświetlona Manu”, a najlepszą prosprzedażową kampanią „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, która odbywała się w Galerii Katowickiej.

Jury przyznało także nagrodę centrom wyprzedażowym Factory za najlepszą kampanię internetową oraz doceniło działania CSR podejmowane przez zarządcę centrum 3 Stawy w Katowicach. Jurorzy docenili także działania employer brandingowe prowadzone w Polsce przez McDonald’s Polska.

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

Katarzyna Pierzchała 2314 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }