To nasza historia... miłości do pieczenia

Pod takim hasłem Piekarnie Cukiernie Putka wystartowały z nową kampanią wizerunkową.

W kampanii marka podkreśla długą tradycję piekarską w rodzinie Putka, która trwa nieprzerwanie już od 100 lat i jest gwarantem najwyższej jakości oraz najlepszego smaku oferowanych przez siebie wypieków.

Na jej potrzeby powstał film, który opowiada rodzinną historię miłości do chleba oraz tego, jak pasja do rzemiosła piekarniczego jest w rodzinie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Część nagrań miała miejsce w prawdziwej piekarni Putka. Co więcej, oprócz aktorów w materiale zobaczymy też członków rodziny Putków pracujących obecnie w firmie. Zamiłowanie do pieczenia w połączeniu z doświadczeniem, poszanowaniem dawnych receptur i metod wypieku pozwala tworzyć firmie produkty, którym Klienci mogą w pełni zaufać.

Kampania prowadzona jest w internecie oraz w wybranych warszawskich stacjach radiowych. W jej kolejnych etapach zaplanowano działania na nośnikach outdoor obejmujących citylighty oraz infoscreeny, a także mniejsze formaty w środkach komunikacji publicznej.

Za opracowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Performance Media oraz Carat Polska.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }