Jantoń przejmuje marki Roberta i Mikołaja Makłowiczów

11 października została podpisana wieloletnia umowa współpracy pomiędzy producentem i dystrybutorem wina Jantoń, a znanym podróżnikiem i krytykiem kulinarnym i jego synem, sommelierem - rodziną Makłowiczów.

Na zdjęciu: Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń

Na mocy umowy Jantoń przejmuje działalność operacyjną marek Wino Makłowicz oraz Selekcja Makłowicz i będzie odpowiedzialny za ich rozwój. Planowane są także nowe, wspólne projekty. Kontrakt obejmuje współpracę marketingową, w ramach której firma Jantoń ma wyłączność na wykorzystanie wizerunku Roberta i Mikołaja Makłowiczów w zakresie wina.

- Bardzo cieszymy się na współpracę z Robertem i Mikołajem Makłowiczami, widzimy w tym projekcie ogromny potencjał. Partnerskie połączenie naszego doświadczenia, szerokiego dostępu do rynku oraz rozbudowanych struktur sprzedażowych z ogromną wiedzą zarówno kulinarną, jak i winiarską obu panów, pozwoli osiągnąć efekt synergii. Jestem przekonany, że projekt ten wpłynie zarówno na wzrost rynku, jak i kulturę picia wina w Polsce – komentuje Jakub Nowak, prezes zarządu Jantoń.

Plany są ambitne. Powstanie specjalna karta win dobrana przez Roberta i Mikołaja Makłowiczów w restauracjach, poszerzona zostanie oferta win na stacjach BP pod marką Selekcja Makłowicz, pojawić się ma propozycja dla rynku detalicznego umożliwiająca konsumentom spróbowanie win z różnych regionów świata.

- Współpraca z firmą Jantoń pozwoli dotrzeć z naszym przesłaniem i ofertą do nieporównywalnie większej liczby odbiorców - mówi Robert Makłowicz. - Podczas kulinarnych podróży starałem się tłumaczyć telewidzom, że w wielu częściach świata wino to nie tylko napój uroczysty, służący do wznoszenia toastów, lecz przede wszystkim codzienny element większości posiłków. Każde wino, które pijemy, powinno być dobre, lecz z pewnością pite na co dzień znacznie mniej kosztowne od tego, które pijamy wyłącznie od święta. Mamy jedno i drugie. Już się cieszę, że będziemy mogli o tym głośniej i donośniej opowiadać - podkreśla Makłowicz.

Nowa inicjatywa to jeden z elementów strategii, w ramach której firma Jantoń chce rozwijać ofertę w zakresie jakościowych win gronowych.

 

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }