Makaron taki, jak lubię!

W nowej kampanii marka przedstawia, jak nowość - Lubella Jajeczna 5 Jaj - odpowiada na różne oczekiwania.

Każdy spot przedstawia inną kobietę – a każda z nich zdecydowała się przetestować nowość Lubelli.

Bohaterki kampanii opowiadają o swoich oczekiwaniach wobec makaronu do rosołu. Po przygotowaniu Lubelli Jajecznej okazało się, że to właśnie doskonała na nie odpowiedź. To makaron, jaki lubią!

Sekret nowej Lubelli Jajecznej tkwi w użyciu 5 jaj oraz trzykrotnym wałkowaniu ciasta. Nowa linia produktów została bardzo pozytywnie odebrana pod kątem swojego wyjątkowego charakteru. Lubella Jajeczna 5 jaj to tradycyjny makaron w trzech formatach do wyboru: nitki, krajanka i wstążki.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }