Arena Media kontynuuje współpracę z Carrefourem

Należąca do grupy Havas agencja mediowa rozszerza działania w zakresie planowania i zakupu mediów dla Lidla na cztery nowe rynki w Europie.

Od stycznia 2019 r. francuski odział agencji mediowej Arena Media będzie obsługiwać Carrefoura także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.

Tym samym agencja wzmacnia swoją pozycję i zacieśnia współpracę z francuskim klientem, ponieważ długofalowo już obsługuje Carrefour w zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce i Niemczech.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 r. na rynkach, na których grupa Carrefour aktywnie działa jako detalista. Rozszerzenie współpracy z Arena Media na Belgię, Hiszpanię, Włochy i Rumunię wzmocni synergię i koordynację komunikacji w całej grupie Carrefour.

Do zadań agencji mediowej będą należeć doradztwo strategiczne i medialne, planowanie i zakup mediów oraz niestandardowe działania dla wszystkich podmiotów działających w ramach grupy (Hypermarché Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Contact, Carrefour City, Carrefour Express, Carrefour Bio, Rue du Commerce, etc.).

Współpraca między agencją a grupą w Polsce sięga już 18 lat, a jej rozszerzenie o kolejne rynki dowodzi dużego zaufania, jakim Carrefour obdarza Arenę Media jako doświadczonego partnera.

– Nasza długoletnia współpraca z Arena Media jest najlepszym potwierdzeniem jakości obsługi mediowej, którą od lat zapewnia nam zespół agencji. Wysoką efektywność prowadzonych wspólnie działań potwierdzają i wyniki, i zdobyte nagrody: dwie wygrane w Mixx Awards w 2016, złote Effie w 2017 czy kolejne nominacje, które dostaliśmy w tegorocznej edycji Effie – powiedział Marcin Olech, dyrektor marketingu Carrefour Polska.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }