Lodowy sezon udany dla Bonano

Od pierwszych dni maja do ostatnich września lodziarnie sieci franczyzowej Bonano sprzedały 15 mln lodowych przysmaków, ponadto w ich menu pojawiło się także wiele nowości.

- W tym sezonie żaden franczyzobiorca nie miał powodów do narzekania. Tak piękne lato sprawiło, że nikogo nie trzeba było zachęcać do kupowania naszych przysmaków, a lodziarnie Bonano jeszcze do niedawna pełne były zadowolonych klientów, którzy szukali orzeźwienia i pysznego ochłodzenia - mówi Anna Łoszczyk, manager do spraw wizerunku i marketingu firmy.  

Zdaniem firmy na zyski tego lata ogromny wpływ miały także sukcesywnie wprowadzane do menu nowości. Oczywiście, jak podkreślają przedstawiciele sieci klasyczne, bonanowe świderki przez cały czas mają swoich wiernych fanów i sprzedają się znakomicie, jednak klienci równie chętnie sięgali po nowe specjały.

- W minionym sezonie nasza oferta wzbogaciła się o Bąbel Wafla, który w krótkim czasie zyskał rzeszę fanów. Lody w chrupiącym, gofrowym rożku, wypiekanym na oczach klienta skradły nie jedno serce - mówi przedstawicielka marki i dodaje, że kolejną nowością, która sprawdziła się w minionym sezonie były owocowe weekendy. - Tu wykorzystaliśmy nasze sztandarowe produkty, czyli najbardziej zakręcone świderki. Do tej pory były śmietankowe i czekoladowe. Tego lata poszliśmy o krok dalej i zaproponowaliśmy klientom także świderki owocowe

W tym sezonie marka LodyBonano poszerzyła swoją ofertę również o jeszcze jeden produkt. - To czarne świderki, które również przypadły do gustu nie jednemu miłośnikowi zimnych deserów. Czarne lody – brzmi to może niepokojąco, ale to nic innego jak lody kokosowe, a efekt uzyskuje się po dodaniu węgla kokosowego. Te lody szczególnie pokochali najmłodsi, ponieważ barwią język  - mówi Anna Łoszczyk.

W zakończonym właśnie sezonie lodowym na terenie całego kraju pod szyldem Lody Bonano działało prawie 270 lodziarni.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }