Mroczny Rockstar Energy Drink

Marka z portfolio PepsiCo, rozpoczęła kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu "Venom".

Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance.

Film "Venom", dystrybuowany przez Sony Pictures Entertainment, opowiada o jednej z najbardziej enigmatycznych i złożonych postaci Marvela.

Motywem przewodnim klipów jest połączenie świata Rockstar Energy Drink z mrocznym klimatem science-fiction obecnym w filmie. Kreacje reklamowe są emitowane na platformach: Facebook, YouTube i Instagram. Limitowane edycje puszek z napojami Rockstar ozdobione wizerunkiem Venoma są już dostępne w punktach sprzedaży.

Kampania digital potrwa przez cały październik.

Kampanii digital towarzyszyć będą prowadzone równolegle przez PepsiCo działania promocyjne offline, m.in. z użyciem materiałów POS oraz konkurs prowadzony z siecią kin Helios. Planowana jest również współpraca z influencerami, którzy będą promować Rockstar Venom na swoich kanałach social media.

Za m.in. opracowanie i implementację strategii komunikacyjnej marki Rockstar w digitalu, obsługę kanałów social mediowych oraz realizację dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, które współpracuje z Rockstar Energy Drink od grudnia 2017 r.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }