Pyszny ser i kropka

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek rusza z nową kampanią promocyjną Serenady.

Uśmiechnięta rodzina, pies i ser Serenada w roli głównej – to bohaterowie najnowszego spotu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Reklama nawiązuje do rodzinnego charakteru pierwszej polskiej marki serów żółtych Serenada.

Nowa kampania ma na celu promocję serów Serenada po rebrandingu. Dotychczasowe opakowania zostały wzbogacone o nowe elementy graficzne. Pojawiła się na nich pieczęć "Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery", która stanowi odwołanie do tradycji i polskiego pochodzenia produktów. Na nowych opakowaniach można znaleźć również propozycje podania serów. Producent podkreśla na nich również walory zdrowotne swoich produktów poprzez specjalne oznaczenia – bez GMO, brak laktozy i konserwantów.

Komunikacja w ramach kampanii obejmuje media telewizyjne oraz internet – video i display. Spoty reklamowe będą emitowane, m.in. na kanałach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w najpopularniejszych stacjach tematycznych m.in. TVN Style, Kuchnia+.

Joanna Hamdan 7329 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }