Marka Lay’s zaprasza do konkursu

Do wygrania 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem "Które Lay’s dziś wybierasz?", w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne nagrody.

Konkurs potrwa do 9 grudnia i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić paczkę Lay’s z bannerem promocyjnym, odwiedzić stronę www.nagrodyzlays.lays.pl, wybrać preferowaną nagrodę, wykonać zadanie konkursowe i zarejestrować znajdujący się wewnątrz paczki kod promocyjny. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu pomysłowej grafiki za pomocą specjalnego kreatora, dostępnego na stronie konkursowej oraz udzieleniu oryginalnej odpowiedzi na pytanie przypisane do danego etapu konkursu. W konkursie można brać udział codziennie.

Każdego dnia uczestnicy zabawy grają o jedną z sześciu różnych nagród przypisanych do danego etapu konkursu. W czasie pięciu 2-tygodniowych etapów można wygrać nagrody, m.in. aparaty Instax, drony Overmax, głośniki JBL, longboardy, kamery sportowe, plecaki miejskie, hulajnogi, karty Cinema City Unlimited, walizki podróżne Wittchen, zegarki, bony do sklepów internetowych oraz wiele innych. Codziennie również jeden ze zwycięzców mini konkursu wygrywa dodatkowo nagrodę specjalną – iPhone 8. Łączna pula nagród to 490 o łącznej wartości prawie pół miliona złotych.

Akcji towarzyszy silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji i kanałach digital, w tym YouTube, Ipla oraz Player. Wsparcia poszczególnym etapom konkursu udzielać będą także influencerzy, tacy jak Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacz, Trenuj z Krzychem oraz Waksy.

Zwiększoną widoczność konkursu w punktach sprzedaży zapewnią nowoczesne rozwiązania wizualne, obejmujące odpowiednio oznakowane stojaki produktowe, niestandardowe wyspy, owijki i narożniki paletowe, cenówki, wobblery a także tzw. shelfstoppery, czyli elementy zachęcające konsumentów do zatrzymania się przy półce.

Za strategię digital, koncept kreatywny, landing page, kampanię we wszystkich mediach społecznościowych Lay's i współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R Poland, która wraz z agencją Makata zrealizowała sesję zdjęciową do kampanii. Autorem zdjęć do sesji jest Damian Jaroszek. Spoty TV przygotowane zostały przez agencję BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction. Organizatorem konkursu jest Agencja Reklamowa Avanti. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Joanna Hamdan 7329 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }