Carrefour walczy z kolejkami

Carrefour rozszerzył dostępność usługi scan&go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów. Wspólnie z Mastercard zachęca też klientów do korzystania z płatności mobilnych. Wszystko po to, aby ograniczyć kolejki.

Carrefour, jak zapewnia, jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która uruchomiła usługę scan&go na tak szeroką skalę. Do pięciu sklepów w Warszawie, w których usługa działa od 2017 r. dołącza obecnie kolejnych 30 hiper- i supermarketów zlokalizowanych w 28 miastach na terenie całego kraju. Mowa o sklepach zlokalizowanych zarówno w dużych aglomeracjach jak Warszawa, Kraków czy Lublin, ale i o miastach średniej wielkości, np. Bydgoszczy, Szczecinie, Białymstoku, Gliwicach, Kaliszu czy Pile. Usługa dostępna jest również, m.in. w Jaworznie, Koninie, Puławach czy Dębicy.

Docelowo usługa ma być dostępna we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci Carrefour w Polsce. 

- Wraz z rozszerzeniem usługi scan&go na 28 nowych miast, wspólnie z Mastercard, uruchomiliśmy dodatkowo możliwość skorzystania w naszej aplikacji z płatności mobilnych z użyciem portfela elektronicznego Masterpass. Połączenie tych wszystkich elementów pozwoli naszym klientom zrobić jeszcze szybsze, wygodniejsze i bardziej satysfakcjonujące zakupy w naszych sklepach – mówi Grzegorz Wazowicz, dyrektor usług finansowych i handlowych Carrefour Polska.

Scan&go to rozwiązanie, którego celem jest ograniczenie kolejek do kas i szybszą obsługę klienta. Dzięki niej  kupujący mają możliwość samodzielnego skanowania produktów za pomocą smartfona i mobilną płatność za zakupy. Użytkownik musi mieć jednak zainstalowaną na swoim telefonie aplikację „Mój Carrefour”. Po wybraniu usługi można przystąpić do skanowania kupowanych artykułów, a po jego zakończeniu należy podejść do specjalnie oznaczonej kasy z wygenerowanym w aplikacji kodem i zapłacić w preferowany przez siebie sposób, m.in. kartą lub dokonać płatności mobilnej korzystając z elektronicznego portfela Masterpass od MasterCard.

Z okazji wdrożenia nowej usługi, wszyscy klienci którzy skorzystają z usługi scan&go oraz płatności mobilnej Masterpass, otrzymają w aplikacji eBon w wysokości 10 zł na kolejny zakupy, jeśli zrealizują w sklepie zakupy za minimum 30 zł.

Aby ułatwić klientom korzystanie z nowych rozwiązań, Carrefour przygotował w sklepach akcje edukacyjne, podczas których dedykowani eksperci będą zachęcać i wspierać klientów w uruchomieniu i korzystaniu z nowych rozwiązań.

Carrefour Polska prowadzi obecnie 89 hipermarketów i jest to liczba, która najprawdopodobniej nie ulegnie zwiększeniu w najbliższych latach. Łącznie operator skupia prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe, specjalistyczne oraz internetowy. Od niedawna firma rozwija też koncept sklepu dedykowany stacjom paliw.

Ilona Mrozowska 2769 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }