PayLane pod parasolem marki Polskie ePłatności

W grupie Polskich ePłatności rozpoczyna się proces rebrandingu części e-commerce, do tej pory obecnej na rynku jako PayLane.

Spółka PayLane do grupy kapitałowej specjalizującej się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu Polskie Płatności, dołączyła w marcu br.

Po pół roku współpracy zarząd spółki Polskie ePłatności potwierdza, że synergia sił technologicznych i sprzedażowych grupy daje wyjątkowe efekty, dzięki którym grupa PeP może oferować swoim klientom jeszcze bardziej atrakcyjne usługi w ramach oferty omnichannel. Jednym z sukcesów ostatnich miesięcy było wprowadzenie płatności Apple Pay w e-commerce w Polsce. Kolejnym sukcesem była także integracja z systemem płatniczym Blik. Ponadto już wkrótce grupa ogłosi efekty kolejnych wspólnych projektów udoskonalających świadczone usługi.

– PayLane od dziś oferuje usługi pod marką Polskie ePłatności. Płatności e-commerce oraz płatności w terminalach płatniczych będą dostarczane pod jedną, wspólną marką: Polskie ePłatności, która jest dobrze znana i widoczna w dziesiątkach tysięcy punktów sprzedaży w całym kraju. Proces ujednolicenia marki to kolejny krok w naszej strategii omnichannel – czyli oferowania kompleksowej palety usług płatniczych od jednego dostawcy – mówi Marcin Drozdowski, wiceprezes zarządu Polskich ePłatności.

– Dziś zaprezentowaliśmy na rynku nowy znak identyfikacji usługi ecommerce pod jakim funkcjonować będzie onlinowa część grupy Polskie ePłatności – dodaje Karol Zielinski, dyrektor zarządzający e-commerce, Polskie ePłatności i prezes zarządu PayLane.

Jego zdaniem ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla naszych klientów.

- Wszystkie nasze umowy zawarte z klientami, czy partnerami pozostają w mocy. Zachowamy dotychczasową osobowość prawną spółki, nadal funkcjonując jako Krajowa Instytucja Płatnicza podległa Komisji Nadzoru Finansowego. Zmianie ulega marka, pod parasolem której nasza firma będzie funkcjonować. Działanie pod jednym brandem ma na celu ujednolicenie identyfikacji. Cały proces rebrandingowy planujemy zakończyć w połowie pierwszego kwartału 2019 – dodaje.

Spółki zgodnie deklarują, że rebrandingiem otwierają kolejny rozdział rozwoju.

Spółka Polskie ePłatności specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu, zapewniając obsługę transakcji płatniczych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację innych usług z wykorzystaniem terminali POS i w internecie. Asortyment usług oferowanych przez Polskie ePłatności obejmuje m.in. rozliczanie transakcji kartowych w terminalach POS oraz z użyciem ponad 200 metod płatności online (na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych), cashback, DCC – płatność w walucie karty, doładowania telefonów komórkowych pre-paid oraz obsługę zaawansowanych programów lojalnościowych.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }