9 października - Dzień Własnego Biznesu

Z tej okazji na konsumentów czekać będzie 25 tys. ofert specjalnych - w tym promocje, rabaty i gratisy w sklepach i lokalach w całym kraju.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest równocześnie w 26 państwach. W Polsce organizowany jest przez sieć hurtowni Makro Polska.

Inicjatywa łączy korzystne rozwiązania dla przedsiębiorców i konsumentów równocześnie. Firmom pozwala na zdobycie nowych klientów, a konsumentom poznać nowe kawiarnie, restauracje, sklepy i inne miejsca oraz skorzystać z promocji, jakie będą się odbywać 9 października – w  Dniu Własnego Biznesu.

Firmy biorące udział w akcji i proponowane przez nich oferty specjalne można znaleźć dzięki interaktywnej mapie Google, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl. Oferty można wyszukiwać na różne sposoby, m.in. poprzez wybranie jednej z dziewięciu kategorii takich jak restauracje, bary i puby, kawiarnie, podróże i wypoczynek, sklepy i sklepiki czy wydarzenia kulturalne) lub przy wykorzystaniu geolokalizacji. Platforma umożliwia także zapisanie oferty w kalendarzu, podzielenie się nią ze znajomymi czy oddanie na nią głosu – „oklasku”. Na konsumentów czekają m.in. zniżki (nawet 50 proc.) na produkty i usługi, kawy gratis do zamówienia, rabaty na masaże czy lunche w specjalnych cenach.

To już trzecia edycja Dnia Własnego Biznesu w Polsce. W poprzednich latach w inicjatywę zaangażowało się ponad 7000 firm. Tegorocznej akcji towarzyszy ogólnopolska kampania w radiu, Internecie i mediach społecznościowych – w tym na profilach Facebook i Instagram oraz na kanale YouTube marki Makro Polska. Partnerami akcji są Visa i Coca-Cola, a patronem medialnym Radio ZET.

Sieć hurtowni poprzez akcję chce docenić niezależnych przedsiębiorców za codzienny wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie własnych biznesów oraz zachęcić konsumentów do odkrywania nowych lokali czy sklepów.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }