Ruszają pierwsze Lidle w Serbii
Sieć niemieckich dyskontów rozpoczyna ekspansję w Serbii. 11 października otworzy 16 supermarketów.
- Jesteśmy gotowi na to otwarcie i z niecierpliwością na nie czekamy - mówi Martina Petrovic, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Lidlu Serbia. - Wierzymy, że zdobędziemy zaufanie klientów optymalnym doborem asortymentu w korzystnej cenie i dobrej jakości oraz unikalnymi markami Lidla, które do tej pory na serbskim rynku były niedostępne.
Lidl przygotował dla serbskich konsumentów ofertę 1500 produktów, także od lokalnych dostawców. Sieć będzie też proponować ograniczone czasowo oferty promocyjne produktów niespożywczych, wymienianych co tydzień, m.in. drobnego sprzętu gospodarstwa domowego, tekstyliów, zabawek, narzędzi, produktów wyposażenia wnętrz, sprzętu ogrodniczego.
Jak twierdzi firma, sklepy Lidl w Serbii są ustandaryzowane i zbudowane zgodnie z najnowszą koncepcją, co oznacza nowoczesny design, większe powierzchnie handlowe, większe parkingi, więcej naturalnego światła, wyższą efektywność energetyczną i atrakcyjny wygląd, które mają zapewnić klientom większą przyjemność zakupów, a pracownikom bardziej komfortowe miejsce pracy i być przyjazne dla środowiska naturalnego.
Lidl Serbia zatrudnił 200 lokalnych podwykonawców, inżynierów, nadzorców i firm budowlanych do budowy swoich sklepów. Na razie Lidl Serbia zatrudnia 1,5 osób, w tym 1 tys. sprzedawców.

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.
Komentarze