Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Najgorętsza piwna nowość w tym sezonie

Captain Jack od Kompanii Piwowarskiej.

Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja dla wszystkich, którzy lubią przełamywać rutynę i sięgać po to, co nieznane. Adresowane do młodych ludzi, dzięki swojemu towarzyskiemu charakterowi na pewno stanie się gwiazdą spotkań w gronie znajomych.

Najlepiej podawać je z limonką lub cytryną, które doskonale komponują się z aromatem rumu.

Wprowadzeniu na rynek nowości towarzyszy kampania reklamowa. 24 września w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack. Jego kontynuacją będzie pełna, 30-sekundowa wersja, która pokaże pełen zabawy świat marki i zachęci do spotkań z Captain Jackiem. Bohaterem komunikacji nowej marki jest charyzmatyczna, lekko zadziorna papuga – Captain Jack, która pojawia się zawsze, gdy ktoś otwiera piwo.

Kampania promocyjna Captain Jack wystartowała we wrześniu, a jej kulminacja i najmocniejsze wsparcie przewidziane jest na październik i powrót studentów na uniwersytety. Obejmie ona: spot telewizyjny, działania w digitalu i social mediach, atrakcyjne murale oraz emisję spotu w kinach.

Za przygotowanie 10- i 30-sekundowego spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcję – studio filmowe Dynamo, postprodukcję – Platige Image. Aktywację w digitalu prowadzi agencja Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją PR – Tailor Made PR. Za opakowania odpowiedzialna jest agencja Mango Design. Projekty materiałów POS zostały wypracowane przez Mango Design oraz Prism Studio.

Joanna Hamdan 7332 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }