Żabki w strategicznych lokalizacjach deweloperów

Biurowce West Station, Empark Mokotów Business Park (budynek Taurus) czy Spark w Warszawie, a także prywatny akademik Student Depot we Wrocławiu - to nowe lokalizacje, w których pojawiły się właśnie lub w najbliższym czasie zostaną otwarte sklepy Żabka.

- Naszym zadaniem jest być blisko klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Realizujemy tę misję dzięki korzystnym lokalizacjom m.in. w nowoczesnych biurowcach czy centrach biznesowych, w których Żabki stanowią odpowiedź na potrzeby zarówno lokalnych społeczności jak i pracowników biur, chcących zrobić szybkie zakupy na śniadanie, obiad czy kolację - mówi Waldemar Lisiewicz, dyrektor ekspansji sieci.

Dlatego dużą popularnością cieszy się oferta Żabka Café ze świeżo mieloną kawą czy ciepłymi przekąskami jak np. hot dogi.

Sklepy Żabka pojawią się w nowoczesnych budynkach biurowych Warszawy jak West Station, przy Alejach Jerozolimskich czy w kompleksie Empark przy ul. Wolskiej 5. Sklep w nowym formacie został już otwarty w prestiżowym biurowcu Spark na terenach dzielnicy Wola u zbiegu alei Solidarności, ul. Okopowej i Wolskiej. - Z satysfakcją patrzymy na rozwój współpracy z deweloperami, którzy dostrzegają zmiany zachodzące w naszych sklepach – dodaje Lisiewicz.

Dodatkowo po raz pierwszy Żabka otworzyła swoją placówkę w budynku nowoczesnego, prywatnego akademika Student Depot we Wrocławiu przy ul. Robotniczej 96. Kolejny sklep w akademiku Base Camp zostanie otwarty niebawem w Łodzi przy ul. Rewolucji 1905.

Jak wskazuje centrala sieci nowoczesny format sklepów Żabka odpowiada na potrzeby zabieganych klientów. Z tego powodu sklepy sieci można znaleźć już nie tylko w osiedlowych blokach, centrach miast czy w pobliżu węzłów komunikacyjnych. W tym roku Żabka otworzyła swoje placówki m.in. w Hotelu Hampton by Hilton czy warszawskim metrze. Żabka stawia również na rozwój sklepów sezonowych, których w tym roku w nadmorskich kurortach było aż 12.

Firma Żabka jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5200 placówek prowadzonych przez przeszło 3500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki.

W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już 2500 sklepów. Obecnie w sieci działa 5215 placówek.

Katarzyna Pierzchała 2373 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }