Pracownicy Lidla w najnowszej kampanii

Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł Lidla na najnowszą kampanię employer brandingową. Według operatora dzięki oferowanym prze niego wielu benefitom nie tylko klienci, ale także pracownicy sieci mają "Więcej na radość z życia".

Obietnica „Więcej na radość z życia” znana jest już z wcześniejszych reklam Lidl Polska. Odnosiły się one jednak do klientów. Podkreślano w nich, że w sklepach sieci zrobią tu zakupy dla całej rodziny, szybko i w rozsądnej cenie, a czas i zaoszczędzone pieniądze mogą przeznaczyć na to, co ich najbardziej cieszy – spacer z rodziną, spotkanie z przyjaciółmi czy hobby.

Teraz Lidl rozszerza hasło i jego przesłanie również na pracowników, dlatego rusza z kampanią wizerunkową zachęcając do pracy w strukturach firmy. W spocie i na wszystkich pozostałych nośnikach występują więc pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali. Nie są ubrani w stroje służbowe czy uniformy, zamiast tego spędzają czas na pikniku ze znajomymi czy na siłowni, bo „dzięki pracy w Lidl Polska mają czas i możliwości, by cieszyć się życiem i czerpać z niego pełnymi garściami”.

Firma przy okazji podkreśla, że już od wielu lat jest liderem w branży pod względem wysokości wynagrodzeń. Od marca 2018 r. pracownicy sklepów zarabiają od 2 800 zł do 3550 zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy mają gwarancję wzrostu płacy do poziomu od 2 950 do 3750 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 150 do 4050 zł brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia.

Pracownicy Lidla objęci są prywatną opieką medyczną, którą może rozszerzyć na swoich najbliższych, otrzymują również kartę Multisport. Lidl prowadzi także programy Wyprawka dla maluszka i Wyprawka dla pierwszoklasisty.

- Wartym podkreślenia jest fakt, że aż 70 proc. stanowisk menadżerskich w Lidl Polska zajmowanych jest przez kobiety, a 90 proc. awansów to awanse wewnętrzne - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager w Lidl Polska.

Firma, która prowadzi już w naszym kraju ponad 650 sklepów, dofinansowuje też kursy językowe.

Nowy spot reklamowy jest do obejrzenia tutaj: 
Więcej na radość z życia - nowy spot!

 

Katarzyna Pierzchała 2309 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }