Arkadiusz Rochala dyrektorem generalnym Sodexo

Zastąpił na tym stanowisku Roberta Lecha.

Od września Arkadiusz Rochala (na zdjęciu) objął stanowisko dyrektora generalnego polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, lidera kompleksowych rozwiązań motywacyjnych.

Nowy dyrektor ma prawie 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu nowych rozwiązań dla biznesu.

Swoją karierę w Sodexo Benefits and Rewards Services rozpoczął w 2006 roku na stanowisku dyrektora marketingu i rozwoju. Jego pierwszym wyzwaniem w firmie było stworzenie zespołu profesjonalistów, który efektywnie wspierał działania klientów w ramach segmentów Motywacja Pracowników oraz Lojalność i Motywacja w Biznesie. W 2015 roku został dyrektorem wykonawczym spółki, biorąc dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie działem sprzedaży.

Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach: Kama Foods, Altadis, Kamis-Przyprawy oraz AB, gdzie odpowiadał m.in. za budowanie strategii konkurencyjnych spółek oraz wprowadzenie produktów firm na rynki Rosji, Ukrainy i Rumunii. W Scandinavian Tobacco był odpowiedzialny zarówno za działania marketingowe jak i trade marketingowe.
 
Jako dyrektor generalny Sodexo Arkadiusz Rochala stawia na rozwinięcie oferty z wykorzystaniem nowych technologii, indywidualizację programów motywacyjnych, a także dalsze wyznaczanie kierunków rozwoju tego segmentu biznesu oraz utrzymanie pozycji lidera świadczeń pozapłacowych.

- Utrzymujący się trend wzrostowy transakcji bezgotówkowych to dla nas ogromny potencjał, który zdecydowanie zamierzamy wykorzystać. Zależy mi, aby nasze rozwiązania były spersonalizowane i wykorzystywały potencjał nowych technologii, które są obecnie nieodłączną częścią naszego życia. Kompleksowe i indywidulane podejście do potrzeb naszych partnerów i klientów to działanie, które pozwala nam wzmacniać naszą pozycję - mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu Sodexo Benefits and Rewards Services.

Joanna Hamdan 7329 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }