BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią 360°

Działania obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia.

W aktywnościach, których osią jest nowa reklama telewizyjna, marka podkreśla, że jej kaszki to nr 1 wśród mam (Nutricia Polska za Nielsen – sprzedaż wolumenowa i wartościowa w kategorii kaszek dla dzieci, 2017).

Działania obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia. W ramach kampanii marka daje ponadto możliwość wypróbowania swoich bestsellerów. Reklama w wersji 15’ emitowana będzie w TVN i stacjach tematycznych Polsatu oraz w internecie. Marka otrzymała również wsparcie w prasie, w tym niestandardowe działania w tym kanale.

Na stronie www.bobovita.pl powstała dedykowana podstrona, na której rodzice mogą poznać najbardziej lubiane – zarówno przez dzieci, jak i przez mamy – kaszki BoboVita. Znajdą tam również treści edukacyjne dotyczące roli kaszek w diecie najmłodszych oraz jakości i bezpieczeństwa różnorodnych zbóż BoboVita. Aby dać możliwość spróbowania kaszek dzieciom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z produktami zbożowymi, na tej samej podstronie marka daje możliwość zamówienia kaszki w jednym z 7 wariantów smakowych. Kampania realizowana jest również w kanałach dystrybucji.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja HAVAS. Kopię TV 15’ zrealizowała agencja Dynamo. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }