Pfeifer & Langen Polska. Cukier Diamant

Słodycz prosto z Polski.

Oryginalny słodki smak, uwielbiany na całym świecie, otrzymywany jest z cukru. Marka Diamant produkuje go wyłącznie z polskich buraków w lokalnych cukrowniach. W zgodzie z naturą powstaje tam najwyższej jakości krystaliczny cukier, który każdego dnia osładza życie milionom Polaków. Obecnie na opakowaniu pojawił się znaczek "Z polskich buraków, w zgodzie ze środowiskiem" będący gwarancją pochodzenia i jakości produktu.

Diamant współpracuje z ponad 9 tysiącami plantatorów w Polsce, którzy dostarczają do fabryk ok. 4 miliony ton buraków cukrowych. Z 1 tony otrzymuje się od 140 do 180 kg cukru. Trafia on do bardzo szerokiego grona odbiorców, m.in. do przetwórstwa w różnych gałęziach przemysłu, do cukierni i piekarni oraz oczywiście na sklepowe półki, a stamtąd – na nasze stoły. Cukier Diamant dostarczany jest do odbiorców nie tylko na terenie Polski, lecz również do innych krajów – zarówno europejskich, jak i dalekich.

Dziś, oprócz ceny i jakości, ważnym kryterium przy wyborach zakupowych stało się pochodzenie surowców i regionalność, a konsumenci coraz częściej poszukują tych informacji na opakowaniach produktu. Odpowiedzią na te trendy jest zmiana opakowania Cukru Białego 1 kg Diamant. Grafika na froncie opakowania jednoznacznie komunikuje polskie pochodzenie cukru oraz surowca, z którego jest wytwarzany. Dodatkowo na opakowaniu znajduje się informacja, że cukier jest produkowany w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w cukrowniach położonych w Wielkopolsce i na Mazowszu.

– W firmie Diamant stawiamy na pełną dbałość o cały cykl upraw, od momentu siania aż po zbiory. Idea zrównoważonego rozwoju jest jednym z filarów naszej działalności. Nasze produkty pochodzą z natury, dlatego naszym obowiązkiem jest o nią dbać, współpracując z godnymi zaufania plantatorami zachowującymi najwyższe standardy. Promujemy uprawy buraka cukrowego zgodnie z zasadami dobrej praktyki rolniczej i współpracujemy z ekspertami naukowymi, stale podnosząc jakość naszych działań. To zdecydowanie pozytywnie przekłada się na finalny efekt – krystaliczny, naturalny, biały cukier o najlepszych walorach smakowych – mówi Kamila Sikorska, specjalista ds. marketingu Pfeifer & Langen Polska.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }