Polki uczestniczą w tworzeniu nowych balsamów do ust

Pierwsze globalne spotkanie dla influencerek, marka eos zorganizowała w sierpniu w Nowym Jorku.

Warsztaty pod nazwą eos Flavor Lab to multisensoryczne doświadczenie, pozwalające współuczestniczyć w opracowaniu produktów eos.

Do udziału w warsztatach marka eos zaprosiła przedstawicielki social mediów z całego świata, w tym dwie Polki – Annę Skurę z What Anna Wears oraz Martę Lech-Maciejewską, autorkę Superstyler.blog.

Nasze influencerki wzięły udział w współtworzeniu nowej kolekcji balsamów do ust, które pojawią się w ofercie marki w 2019 roku.

Główne hasło marki: "Balsamy które sprawią, że się uśmiechniesz!" zdecydowanie przyświecało w czasie warsztatów #eosflavorlab. Spotkanie zorganizowano w nowojorskiej przestrzeni przygotowanej na zajęcia laboratoryjne, podczas których zaproszeni goście moglli zanurzyć się w świecie smaku i zapachu oraz dowiedzieć się więcej na temat filozofii eos.

Część edukacyjna spotkania pozwoliła przyswoić bazowe informacje na temat tego jak powstają balsamy eos,
a także poznać formułę i połączenia komponentów. W kolejnym etapie uczestniczki warsztatów eksperymentowały, odkrywając różnorodne kompozycje zapachowe i smakowe. Kluczowym elementem wydarzenia było wspólne opracowanie nowych balsamów w oparciu o przedstawiane pomysły i preferencje oraz przewidywane trendy.

Joanna Hamdan 8280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }