Carrefour nagradza innowatorów

Dobiega końca 8. edycja kampanii Autodiagnostyk, w której dostawcy marki własnej Carrefour prezentują swoje unikalne rozwiązania CSR.

21 września, podczas obrad jury konkursu, eksperci wybiorą laureatów kolejnej edycji kampanii, która w 2018 roku przebiega pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacji”.

Kampania Autodiagnostyk opracowana przez Carrefour, ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać w konkursie swoje innowacyjne rozwiązania CSR w łańcuchach dostaw oraz innowacje w procesie produkcyjnym i produktach.

- Autodiagnostyk, który przez Grupę Carrefour jest realizowany od 2005, a przez Carrefour Polska - od 2010 roku, od samego początku, w każdej kolejnej odsłonie kampanii skupia się na innym obszarze tematycznym, który jest związany ze strategią CSR naszej firmy, ale też jest odpowiedzią na aktualne trendy i potrzeby społeczne – mówi Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska. – W tegorocznej edycji zaprosiliśmy dostawców marki własnej do zaprezentowania swoich innowacji. Przedsiębiorcy przedstawili inicjatywy, które poprzez innowacyjne rozwiązania mogą wpłynąć na zwiększenie konsumpcji zdrowych produktów, czy zoptymalizować proces produkcji w taki sposób, by nie naruszać równowagi pozyskiwania surowców i ograniczyć produkcję odpadów – dodaje Barbara Kowalska.

Dostawcy biorący udział w kampanii, prezentowali realizowane przez siebie projekty w ramach jednej z trzech kategorii: Produkt, Proces produkcyjny, Łańcuch dostaw. Spośród nadesłanych propozycji, które przeszły weryfikację zewnętrznych audytorów, najlepszych 9 przeszło do ostatniego etapu – oceny jury, w którym zasiedli niezależni eksperci i przedstawiciele Carrefour odpowiedzialni za CSR.

W gronie jurorów znaleźli się: prof. nadzwyczajny dr hab. Bolesław Rok, dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego, Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Małgorzata Greszta, partner zarządzający CSR Consulting oraz dr inż. Anna Kozera-Szałkowska, communications manager Fundacji PlasticsEurope Polska. Z ramienia Carrefoura projekty konkursowe oceniają: Robert Noceń, sekretarz generalny i Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju.

Spośród finałowych projektów jury wybierze zwycięzcę, który otrzyma miesięczną kampanię promocyjną w sklepach sieci. Uroczyste ogłoszenie wyników będzie miało miejsce w październiku  podczas  dorocznego Spotkania Dostawców Marki Własnej Carrefour.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }