Smyk powrócił na Kruczą 50

20 września w budynku CEDET w Warszawie został otwarty nowy flagowy salon sieci.

W ten sposób sklep wrócił do swojej historycznej lokalizacji.

– Ogromnie się cieszymy, że nasz flagowy salon wrócił do kultowego miejsca, jakim jest CEDET. Właśnie tutaj w 1977 roku zaczęła się historia DH Smyk, który jako pierwszy w Polsce, w tak kompleksowy sposób, realizował potrzeby rodziców i był w stanie sprostać wymaganiom najmłodszych. To ten sklep był protoplastą nowoczesnej sieci, jaką dzisiaj jest Smyk - powiedział Marek Janeczko, członek zarządu, dyrektor ds. operacyjnych Smyk Holding.

- Stworzyliśmy to miejsce na nowo, tak aby z jednej strony odpowiadało na rosnące oczekiwania klientów – takie jak wygodne zakupy, dobrze zagospodarowana przestrzeń czy udogodnienia dla najmłodszych oraz ich rodziców, a z drugiej nawiązywało do sklepu sprzed lat. Chcemy, by SMYK przy Kruczej 50 najpełniej wyrażał naszą misję: „Oferować wszystko, czego potrzebują i o czym marzą dzieci”. Serdecznie zapraszam wszystkich do wspólnego świętowania naszego powrotu do CEDET-u i życzę udanych zakupów – dodał.

Nowy salon o powierzchni niemal 1500 mkw. zajmuje dwa poziomy. Parter przeznaczony jest na odzież, akcesoria oraz zabawki dla niemowląt i dzieci w wieku do 2 lat. Znajduje się tu również w pełni wyposażona Fabryka Miśków, umożliwiająca stworzenie własnego pluszaka z indywidualnie nagranym głosem.
Na tym poziomie zachowano i wyeksponowano element poprzedniej konstrukcji budynku, który przypomina o kilkudziesięcioletniej tradycji tego miejsca. Na piętro, podobnie jak dawniej, można się dostać wjeżdżając ruchomymi schodami. Drogę na nie wskazują pluszowe misie w samolocie, balonie i na lotni, a przeszklony
i oświetlony mechanizm schodów stanowi dodatkową atrakcję.

Przestrzeń handlowa na piętrze przeznaczona jest m.in. na odzież i zabawki dla dzieci do 14 roku życia. Znajduje się tu obszerna strefa Smiki oraz kolorowe kąciki marek takich jak Mattel czy Hasbro, a także witryna z zestawami Lego, panel do układania klocków i dekoracyjny fragment toru Hot Wheels. W części z odzieżą i akcesoriami Cool Club powstała „strefa beauty” z toaletką i lustrem dla małych dam oraz monitory, które zamieniają się w lustra, kiedy podchodzi do nich klient.

Dla odwiedzających nowy salon Smyka między 20 a 22 września przygotowano wiele niespodzianek. Dzieci będą mogły m.in. nauczyć się magicznych sztuczek od prawdziwego magika, ozdabiać koszulki Smyka, przygotowywać jesienne prace plastyczne, układać wzory z koralików Aquabeads, kolorować obrazki z My Little Pony i Play-Doh, czy też zagrać w Twistera.

Smyk to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci. Jej historia sięga roku 1977, kiedy został otwarty Dom Handlowy Smyk. Obecnie sieć sklepów obejmuje ponad 160 punktów sprzedaży oraz sklep internetowy smyk.com. Sklepy Smyk działają również na Ukrainie i w Rumunii.

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.