Carrefour na stacjach paliw w modelu franczyzowym

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w tym koncepcie, zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych.

Nowy koncept sklepu dla właścicieli stacji paliw został przygotowany na sprawdzonej marce pomarańczowego sklepu Carrefour Express convenience, ale jest modyfikowany w oparciu o lokalizację sklepu: osiedlową lub tranzytową. Sieć dostarcza niezbędne wyposażenie sklepu, identyfikację wizualną oraz wybrany asortyment produktów. W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się do 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw.

Wraz z ofertą produktową, w zależności od potrzeb klientów, Carrefour oferuje również w swoim sklepie szeroką paletę usług, m.in. hot-dogi, ekspres do kawy czy dania food to go, których najczęściej poszukują podróżni. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji.

Koncept sklepu Carrefour dedykowany stacjom paliw zostanie zaprezentowany na najbliższych wrześniowych targach paliwowych we Wrocławiu.

- Carrefour ma kilkudziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepami franczyzowymi w Polsce i na świecie - mówi mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. - Obecnie przygotowaliśmy i przetestowaliśmy na polskim rynku nowy koncept sklepu dedykowanego właścicielom stacji paliw. Dzięki nowej ofercie, mogą oni teraz zaoferować swoim klientom znacznie szerszy wybór produktów i usług oraz bardziej kompleksową ofertę niż dotychczas – uważa Michał Florkiewicz.

Tłumaczy też, że współpraca z firmą Wasbruk, to dopiero początek ekspansji marki Carrefour w tym segmencie. - Rozmawiamy już z kilkoma innymi polskimi sieciami, które są zainteresowane współpracą franczyzową z Carrefour - dodaje Florkiewicz.

Firma Wasbruk rozpoczęła swą działalność w 1992 r. Zajmuje się głównie detaliczną sprzedażą paliw na stacjach paliwowych usytuowanych w województwach: pomorskim, zachodniopomorskim, wielkopolskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim, łódzkim, mazowieckim oraz śląskim.

Nowa oferta Carrefoura skierowana tym razem do właścicieli stacji paliw dołączy do trzech formatów: Express convenience, Express Mini Market oraz Globi, które są rozwijane właśnie w modelu franczyzowy oraz ajencyjnym. 

Ilona Mrozowska 2773 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }