Cameleo - Włosy Lubią Zmiany… i nie tylko

Wystartowała najnowsza kampania polskiej marki, oferującej produkty do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów.

W ramach rozpoczętej kampanii zobaczymy Cameleo (Delia Cosmetics) przed flagową produkcją Polsatu – programem Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Metamorfozy są nieodłącznym elementem show, co idealnie oddaje włosową filozofię istnienia sponsorskiej marki.

Telewizja tradycyjna to nie wszystko, bo Cameleo nie zabraknie także w serwisach Ipla oraz Player. Nieodłącznym elementem działań reklamowych będzie także obecność w topowych tytułach prasy kobiecej, branżowej, na kobiecych portalach internetowych i naturalnie w potężnych mediach społecznościowych.

Cameleo wkroczy też w świat influencerów, którzy będą testować produkty marki oraz zachęcą do wzięcia udziału w wyjątkowym wyzwaniu #CzasNaZmiany. Bądźcie czujni – w świecie wirtualnym oraz rzeczywistym, gdzie w sklepach i drogeriach znajdziecie atrakcyjne promocje produktów Cameleo.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }