Aplikacja o produktach luksusowych w French Touch

W tym roku, w ramach akcji French Touch, po raz pierwszy stworzono również aplikację Le Grand Luxe, dzięki której można skorzystać z oferty znanych marek.

Od 14 września do 1 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch, podczas której można kupić francuskie produkty w atrakcyjnej cenie.

- Francja to niekwestionowany lider w dziedzinie wyrobów luksusowych - mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy kampanii French Touch. - Drzwi do tego eleganckiego świata otwierają francuskie perfumy, haute couture, szampan, eleganckie restauracje, nagradzane gwiazdkami Michelin, luksusowe nieruchomości i hotele – wymienia.

Dodaje, że luksus „made in France” polega na połączeniu umiejętności, tradycji i najwyższych technik rzemiosła. - Znane, prestiżowe marki prężnie rozwijają się również w Warszawie, dlatego postanowiliśmy przygotować ofertę dla bardziej wymagających klientów i tak powstał Le Grand Luxe – mówi rzeczniczka.

Aplikacja Le Grand Luxe pomaga w zlokalizowaniu najbardziej prestiżowych adresów w Warszawie. Wśród nich są różne kategorie produktów od wyposażenia wnętrz, mody, urody, po restauracje i hotele. Podczas trwania akcji handlowej, partnerzy Le Grand Luxe przygotowali specjalne oferty dla konsumentów. Pełna lista marek i usług jest dostępna w aplikacji Le Grand Luxe, którą można pobrać bezpłatnie z Apple Store lub Google Play. Aplikacja zapewnia także dostęp do elektronicznej wersji magazynu La Belle Vie oraz luksusowego dodatku, gdzie konsumenci znajdą ciekawe informacje na temat partnerów projektu Le Grand Luxe.

 

Katarzyna Pierzchała 2238 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }