Papiernik by Empik w Galerii Zegrzyńskiej

Sklep sieci już wkrótce dołączy do grona najemców obiektu w Legionowie.

W najbliższym czasie do grona najemców Galerii Zegrzyńskiej dołączy Papiernik by Empik.

To zupełnie nowy koncept znanej głównie ze sprzedaży książek i płyt sieci sklepów. Od momentu uruchomienia pierwszego punktu na warszawskim Ursynowie, sieć dynamicznie się rozrasta, obejmując swoim zasięgiem kolejne lokalizacje.

W Galerii Zegrzyńskiej na klientów Papiernik by Empik czekać będzie szeroki wybór artykułów szkolnych, papierniczych, biurowych a także zabawki, wybrane nowości książkowe i sekcja książki dziecięcej. Sklep oferuje wszystko, co jest potrzebne do tworzenia – produkty kreatywne zarówno dla dzieci, początkujących plastyków, jak i półprofesjonalistów.

– Pozyskanie tak znanego i rozpoznawalnego brandu jakim jest Empik to wyraz zaufania i podkreślenie wysokiej rangi naszego obiektu na stołecznej mapie galerii handlowych. Jesteśmy przekonani, że szeroka oferta produktów biurowych oraz plastycznych trafi w gusta mieszkańców Legionowa i okolic. Liczymy między innymi na obecności najmłodszych fanów rysowania, którzy znajdą tu wszystko, co niezbędne do realizowania swoich artystycznych pasji – przekonuje Daniel Balla, prezes zarządu w firmie WRI Investment specjalizującej się w realizacji projektów inwestycyjnych dotyczących nieruchomości komercyjnych.

Galeria Zegrzyńska mieści się w Legionowie na pograniczu dzielnic: Piaski, Centrum i Bukowiec, bezpośrednio przy ul. Zegrzyńskiej 1D. Obiekt został oddany do użytku w maju tego roku, a jego budowa rozpoczęła się w pierwszym kwartale 2017 roku i trwała 15 miesięcy.

Do użytku oddano łączną powierzchnię ponad 2200 mkw. Obecnie w Galerii wydzielono kilkanaście lokali handlowych oraz punktów usługowych. Obiekt wyposażony został w parking zewnętrzny na ponad 50 miejsc postojowych (w tym miejsca dla niepełnosprawnych i matek z dziećmi) oraz tereny zielone przed budynkiem. Centrum handlowe jest w pełni dostosowane do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością ruchową.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }