PepsiCo. Pepsi

Z legendarnymi grafikami Vintage.

PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Kolekcja składa się z 6 grafik. Opakowania wyróżniające się grafikami z minionych dekad, zachęcają każdego do sięgnięcia po napój w ulubionej odsłonie vintage. Od konsumentów zależy, czy wolą poczuć amerykański klimat pin-up z lat 50., czy późniejszy styl hippie. Mogą też powspominać lata 90. i czas po roku 2000, dzięki wersjom opakowań dostępnych wówczas także w Polsce.

Wprowadzenie limitowanej edycji opakowań Pepsi wspiera kampania marketingowa utrzymana w klimacie vintage. Rozpocznie się 17 września 2018 roku i potrwa do połowy listopada. Będzie obejmować działania reklamowe w telewizji, Internecie, a także w kinach sieci Helios i Cinema City. Spot reklamowy, dostępny tutaj, promujący kampanię pokazuje ludzi z różnych pokoleń, tańczących w rytm utworu Daddy Cool – muzycznego hitu z lat 80. Wszystkich łączy jedno – legendarna marka Pepsi. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }