Codzienne zakupy z wielką mocą pomagania

W działania na rzecz pomocy najuboższym włączyły się firmy Procter & Gamble i Carrefour Polska, które we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem uruchamiają kolejną edycję programu "Mała pomoc, wielka radość".

Głównym celem akcji jest poprawa warunków życia najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce: 1 proc. ze sprzedaży produktów P&G w sklepach Carrefour w całym kraju będzie przekazany na ten cel odpowiednim oddziałom Polskiego Czerwonego Krzyża. Rodziny otrzymają także zestawy podstawowych produktów do higieny i pielęgnacji.

Chcąc wesprzeć akcję wystarczy odwiedzić jeden ze sklepów Carrefour na terenie całej Polski i zakupić produkty P&G takie jak pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów (Head & Shoulders, Pantene i Aussie), produkty do pielęgnacji tkanin i domu (Ariel, Vizir, Lenor, Fairy, AmbiPur), produkty do higieny intymnej (Always, Naturella, Discreet), produkty do higieny jamy ustnej (Oral-B i Blend-a-Med) oraz produkty Gillette, Gillette Venus i Old Spice.

Akcja "Mała pomoc, wielka radość" potrwa od 18 do 30 września we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci Carrefour w Polsce.

P&G wraz z PCK i Carrefour przeprowadzi akcję "Mała pomoc, wielka radość" już po raz czwarty. Do tej pory dzięki projektowi, P&G przekazało aż 1500 rodzinom pomoc materialną pierwszej potrzeby w postaci zestawów produktów niezbędnych do pielęgnacji, higieny i czystości, takich jak: pieluszki Pampers, szampony Head & Shoulders, pasty do zębów Blend-a-Med, płyny do prania Ariel czy płyny do zmywania Fairy.

Ponadto dzięki środkom zebranym podczas pierwszych dwóch edycji, ok 1400 rodzin otrzymało prawie 2000 wyprawek dla dzieci, w których znalazły się takie artykuły jak pościel, koce, poduszki, itp., ale też wyposażenie do pokojów dzieci, pomoce szkolne i edukacyjne, ubrania czy buty. Co ważne, pomoc jest dopasowana do potrzeb podopiecznych PCK. Środki zebrane w trzeciej edycji programu są nadal wykorzystywane i pozwolą na przekazanie pomocy w postaci kolejnych 1500 wyprawek.

Joanna Hamdan 7761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }